6 Kasım 2012 Salı

Diablo 3 1.0.5 ile gelen yenilikler türkçe



Yeni Etkinlik: Infernal Machine
Infernal Machine Level 60 oyuncuları için über versionda karşınızda sadece bossların olacagı ve en az 10 katı zorlukta bir etkinlik olacak. Bu etkinlikte eğer yaratıklar öldürülürse süper itemler atacaktır. bu sistemde 1.0.5 patch'i için hazırlanıyor. Bu etkinliğe herkes rahatlıkla giremeyecek oyunda sona ulaşmış dayanıklılık ve damage konusunda çok yüksek statlara ulaşmış playerlar dayanabilecekler. Her boss yeni özelliklere ve ölümcül skillere sahip olup yeni Legendary Ring'ler ve güncel legendaryler dışında daha yüksek değerli itemler atacaklar...

Yeni Sistem: Monster Power
Diablo 2 deki gibi 8 kişilik ya da belli bir kişi sayısına göre oyun kurmanızı ve ona göre exp + gold ve drop alma şansınız olacak. Solo atanlar ise 8 kişilik Exp'i tek alacaklarınıda unutmamak gerekir. Bu sistem ile oyuncular mobların damage ve Heal değerlerini ve oyun zorluklarını istedikleri gibi ayarlayabilecekler. Bu sistem power Level olarakta katkı sağlayacaktır. İnferno mod da oynayan oyuncular için de MF ve GF katkısı artacaktır. (%300 üstüne kadar stacklenebilecek bir sistem)


GENEL

Resplendent Chest lerde Valor puanınızın sayısına göre düşen item sayısı değişecektir. Resplendent Chest açıldığında da Sanki elite grup kesmişsiniz gibi valor puanı verecektir. Senaryo tabanlı etkinliklere katıldığınızda da bitirmeniz şartıyla Valor puanı kazanacaksınız. Oyun içindeki yeniliklerden biri de özel chestler yada Özel yaratıklar valor sayınıza göre de item düşecektir.
Bir kaç etkinlik düzeltildi ve Özel yaratıklar eklendi.
Experience Shrines İnferno modda da gözükecek ve farklı katlılarda eklenmiştir.
Empowered Shrine – Regeneration katlısı olup cooldown düşürecektir.
Fleeting Shrine – Movement speed ve pickup radius katlısı sağlayacaktır.
Followers, pets, ve yatarılan yardımcılar karakterinizin 10 yard etrafındaki moblar dışında attack yapmayacaklardır.

Elite mobların snare effectten etkilenme seviyeleri değiştirildi.:
Normal: 20% den 0%
Nightmare: 30% dan 15%
Hell: 40% dan 25%
Inferno: 40% dan 25%

Crown Control (CC) sistemi daha efektif kullanılacaktır.


BOSSES

Azmodan
Azmodan stunlandıktan sonra Flame Meteors cast'ini tekrar atamayacak. Ayrıca kullandığı lazer'i stunladıktan sonra tekrardan kaldıgı gibi devam edemeyecek.

CLASSES

Barbarian

Battle Rage
30 saniye yerine artık 120 saniye açık kalacaktır.

Hammer of the Ancients
Oyuncunun Critical Hit Şansı Hammer of the Ancients açıkken Fury değerine göre değişim gösterecektir.
Her 5 Fury değeri %1 Critical hit şansı verecektir.
Skill Rune – Smash: Ön kısıma doğru küçük çapta yard'ı yükseltilmiştir.
Skill Rune – The Devil’s Anvil: Movement speed reduction 60% dan 80% 'e çekildi.

Leap
Skill Rune – Iron Impact: Vurduğu her mob için 3 saniyelik 100% bonus armor verecektir. Herhangi bir limiti mevcut değildir. 5 Mob'a vurduğunda %500 armor verecektir.

Overpower
Cooldown 15 saniyeden 12 saniyeye düşürülmüştür.

Rend
Rend kaçan yaratıklara da daha effektif vurulabilecek.
Skill Rune – Mutilate: Mutilate tekrardan yapılandırıldı ve yaratığı Rend oldukça 60% yavaşlatacaktır.

Sprint
Skill Rune – Run Like the Wind: Proclama katsayısı 0.2 den 0.08'e çekilmiştir.

Threatening Shout
Cooldown 15 saniyeden 10 saniyeye düşürülmüştür.
Skill Rune – Grim Harvest: Health Globe düşürme şansını yükseltecek.

War Cry
Cooldown 30 saniyeden 20 saniyeye düşürülmüştür.
Fury üretimi 30'dan 20'ye düşürülmüştür.
Skill Rune – Charge!: Fury üretimi 60'dan 40'a düşürülmüştür.
Skill Rune – Impunity: Bonus resistance %50'den %20 ye çekilmiştir.

Whirlwind
Fury harcaması 16 yerine 9 olacaktır.
Skill Rune – Blood Funnel: Her Critical Hit vuruşunuzda maksimum canının %1'i yerine %2'sini heal olarak verecektir.

Passive Skills

Animosity
Bonus Fury üretimi %10 yerine %20 olacaktır.

Inspiring Presence
Her saniye Maksimum canının 1% yerine 2%'sini heal olarak verecektir.

Unforgiving
Fury üretimin dörde katlayarak çalışacak. 2 saniyede 1 fury vermek yerine her saniye 2 fury verecek şekilde yükseltildi.


Demon Hunter

Active Skills

Bola Shot
Patlama mesafesini 7'den 17 yard'a çekmiştir.
Skill Rune – Volatile Explosives: Patlama alanını 14'den 20'ye çekilmiştir.

Chakram
Chakram artık mesafe ne olursa olsun ateşten tek vuruş yapacak.

Companion
30 saniye cooldown eklendi. Her bir yaratığın atak cooldown'ı 2 saniyeden 1'e çekildi. Fakat artık eskisi gibi Critical vuruşları olmayacak. Attack speed'leri ise stabil hale getirildi.

Skill Rune – Wolf Companion: Tamamiyle yeniden dizayn edildi. Zombi köpekleride kapsadı. 120 derecelik ve 10 yardlık bir alana cleave attack yapmaktadır. Silahınızın %94'ünü vurmaktadır.
Skill Rune – Spider Companion: Bu rune ise Wolf gibi aynı özelliklere sahip olup Weapon damage'in %38'ini vurup her vuruşunda 2 saniyelik %60 slow effect bırakmaktadır.
Skill Rune – Boar Companion: Tek target'a %38 weapon damage'in kadar vurup, Demon hunter'a Saniye bazında Life regen sağlar ve %15 all resistance bonus katkısı sağlamaktadır.

Evasive Fire
Skill Rune – Shrapnel in ismi “Hardened” olacaktır. Kullanıldığında %50 armor yükseltecektir.
Skill Rune – Parting Gift: %45 yerine %55 Weapon damage sağlayacaktır.Zehir bombalarınında delay zamanı 1.2 saniye yerine 0.6 saniye olmaktadır.

Sentry
10 Discipline yerine 30 Hatred harcayacaktır. %55 yerine %88 weapon damage vuracaklardır.2 Turret aktif olacaktır. Fakat 8 saniye aralıkla yapılabilecektir. Critical hit vuruşları yapılamayacaktır.
Skill Rune – Spitfire Turret: %8 yerine %15 weapon damage vuracaklardır.
Skill Rune – Vigilant Watcher: Vigilant Watcher yeniden dizayn edildi. Senry'nin cooldown'ı 2 saniye düşürüp yerine 2 saniye uzun süre kalmasını sağlamaktadır.
Skill Rune – Chain of Torment: %80 yerine %100 weapon damage vuracaklardır.

Shadow Power
5 saniye boyunca %15 LS yerine 3 saniye 20% Life Steal yapacaktır.
Skill Rune – Night Bane: 3 saniyede 4 Hatred yerine 5 saniye boyunca her saniye 3 hatred kazanacaktır.
Skill Rune – Blood Moon: 3 saniye boyunca %30 LS yerine 5 saniye boyunca %25 Life Steal yapacaktır.
Skill Rune – Gloom: 3 saniye boyunca %65 damage reduction yerine 5 saniye boyunca %35 damage reduction yapacaktır.
Skill Rune – Shadow Glide: 3 saniye boyunca %40 movement Speed kazanması yerine 5 saniye boyunca %30 kazanacaktır.

Spike Trap
Skill Rune – Sticky Trap: Patlama yard'ı 8 yard'dan 16 ya çıkarılmıştır. (AHMET'E DUYURULUR)
Skill Rune – Bandolier in ismi “Echoing Blast” olarak değiştirildi. Echoing Blast Spike trap'in her patlama aralığına 1 saniye eklemektedir. Bu 3 şarj dışına çıkamaz ve damage poison olarak vurulur.

Strafe
Movement speed %65 yerine %75 olmaktadır. Hatret harcaması 16 'dan 12 ye çekilmiştir.
Skill Rune – Equilibrium ismi “Emberstrafe” olarak değiştirilmiştir. Emberstrafe arkasında ateşten iz bırakacaktır ve her 2 saniyede bir %65 weapon damage vuracaktır.

Vault
Bağlama ya da hapis gibi elite mobların özelliklerinde de kullanıldığında kaçabilecekler.
Skill Rune – Trail of Cinders: 3 saniyede %1500 yerine %300 weapon damage vuracaktır. Üst üste olan ateşler stackleneceklerdir.
Skill Rune – Acrobatics: 15 saniye yerine 10 saniye cooldown düşüreceklerdir.

Passive Skills

Custom Engineering
3. Sentry yaratma şansı vereceklerdir. İlaveten Spike Traplerde 6 adet atılabilecek.

Numbing Traps
Trap'e yakalanan mobların vurdukları damagelerin değeri 25% yerine 20% düşüp, Grenade ve Sentry içinde geçerli olacaktır.

Perfectionist
Life, Armor, and Resistances 10% vereceklerdir.

Thrill of the Hunt
Thrill of the Hunt yeniden dizayn edildi. Her 7 saniyede harcadığın Hatred target'i 2 saniyeliğine Bağlayacaktır. Bu effect Sentry ile aktif olmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder